Arkadaşlar merhaba,
Yurtdışı bir iphone telefona sahibim fiziksel sim ile olan süre doldu e sim ile olan sürede dolmak üzere fakat yakın zamanda yurtdışına çıkacağım telefonu pasaporta kayıt ettirmeden geri getirsem hem fiziksel hem e sim 4 ay izin süresi tekrar yenilenirmi ?
Yurtdışı telefon hk
18
●608
- 20-10-2022, 00:44:54
- 20-10-2022, 00:47:43Hayır uzatmaz. Süre SIM aktif olduğu tarihe göre hesaplanıyor, sahibinin giriş çıkışına göre değil. Sadece 1 ocak 2023 de tekrar 2 sim içinde süre sıfırlanır.Blgnbatuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2022, 00:49:20peki ben yurtdışında fizikseli aktif etsem orada kullanmaya başlasam ülkeme geldiğimde işe yaramazmıUfkabakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2022, 00:50:05e sim alırken 50 -100 tl arası bir ücret ödemiştim 4 aylık kullanım süreci vermiştiedrmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2022, 00:50:50cıks. olmaz o iş. hocam sen bi kayıt yenileme olayına girde telefonu nasıl elinden çıkaracağını şaşırırsın. hat sahibi sen olman lazım sadece tek sim kartta çalışıyor. istesende başkasına satamıyorsun çünkü çalışmıyor vs. vs. 3500 liramı 3700 lira mı ne kayıt parası var belki şimdi artmıştır bu arada kullandığın üzerine kayıtlı hat 3 sene mi 5 senemi ne en az senin üzerine kayıtlı olmalı. bende almıştım yurt dışından ben vize pasaport alırken bu kadar belge şart koşulmadı sanki telefona vatandaşlık alıyoruz
- 20-10-2022, 00:51:344 ay sabitmi yoksa 12 ay falanda varmıBlgnbatuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2022, 00:53:29çok sakıncalı bir iş gibi duruyor elimde iphone 13 var bununla yurtdışına çıkıp 14 alıp geri gelicem 13 ünde sim günü yenilenirse kardeşime vericektim yenilenicek gibi durmuyor hat üstünede değil iyice sıkıntı olacak gibi 😅opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-10-2022, 00:54:00ben e simi aktif ettim 2 gün sorna 4 ay mesajı geldiedrmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle