cıks. olmaz o iş. hocam sen bi kayıt yenileme olayına girde telefonu nasıl elinden çıkaracağını şaşırırsın. hat sahibi sen olman lazım sadece tek sim kartta çalışıyor. istesende başkasına satamıyorsun çünkü çalışmıyor vs. vs. 3500 liramı 3700 lira mı ne kayıt parası var belki şimdi artmıştır bu arada kullandığın üzerine kayıtlı hat 3 sene mi 5 senemi ne en az senin üzerine kayıtlı olmalı. bende almıştım yurt dışından ben vize pasaport alırken bu kadar belge şart koşulmadı sanki telefona vatandaşlık alıyoruz