Arkadaşlar merhaba,
Yurtdışı bir iphone telefona sahibim fiziksel sim ile olan süre doldu e sim ile olan sürede dolmak üzere fakat yakın zamanda yurtdışına çıkacağım telefonu pasaporta kayıt ettirmeden geri getirsem hem fiziksel hem e sim 4 ay izin süresi tekrar yenilenirmi ?