Blgnbatuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e sim alırken 50 -100 tl arası bir ücret ödemiştim 4 aylık kullanım süreci vermişti
4 ay sabitmi yoksa 12 ay falanda varmı