• 24-07-2020, 11:18:30
    #37
    iphone olsun çamurdan olsun .

    Her iphone konusuna yorumum klasikleştirmiş oldum galiba Hocam çevreden falan bulabilme şansınız olursa temiz 2.el çok daha iyi olabilir malum sıfırları biraz can yakar durumda
  • 24-07-2020, 12:23:33
    #38
    Bir sene önce 3600 TL'ye almıştım şimdi 5300'e satılıyor. Alacaksanız se2 alın. Azcık fiyat farkı var. Veya 11 alın. 7p güzel telefon ama pahalı
    resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar. 1 yıl 1 ay 10 gündür bana eşlik eden Redmi Note 7 telefonum bu gün fişi çekti. iPhone 7 Plus almayı düşünüyorum, bütçem buna yetiyor. Acaba gerçekten alınabilecek bir telefon mu? Kullanan arkadaşlar ışıklandırırsa mutlu olurum.
  • 24-07-2020, 12:29:01
    #39
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    AlyOsman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone olsun çamurdan olsun .

    Her iphone konusuna yorumum klasikleştirmiş oldum galiba Hocam çevreden falan bulabilme şansınız olursa temiz 2.el çok daha iyi olabilir malum sıfırları biraz can yakar durumda
    Aynen öyle yapacağım hocam.
  • 24-07-2020, 19:33:37
    #40
    İlk çıktığı günden beri kullanıyorum iPhone 7 Plus 32gb. Sıfır sorunla kullanıyorum maşallah.
    Şöyle diyim maximum 2 yıl felan kullanırsınız diye düşünüyorum. Artık bununda süresi doluyor bilginiz olsun bende 1 yıl içinde değiştirmeyi düşünüyorum.
  • 24-07-2020, 19:47:43
    #41
    8 Plus kullanmaktayım, eğer ki 8 Plus alabilme seçeneğiniz var ise onu tercih edin, bir tık daha yeni fakat 7 Plus çok iyi telefondur, sadece yeni teknolojiye 7 serisi ile geçtiler ve bir sonraki serisi olan 8 her zaman ilk çıkardıklarından iyi oluyor. Şükürler olsun ilk çıktığında aldım ve halen bozulmadı bir sorun çıkarmadı.