Her iphone konusuna yorumum klasikleştirmiş oldum galiba Hocam çevreden falan bulabilme şansınız olursa temiz 2.el çok daha iyi olabilir malum sıfırları biraz can yakar durumda
Merhabalar. 1 yıl 1 ay 10 gündür bana eşlik eden Redmi Note 7 telefonum bu gün fişi çekti. iPhone 7 Plus almayı düşünüyorum, bütçem buna yetiyor. Acaba gerçekten alınabilecek bir telefon mu? Kullanan arkadaşlar ışıklandırırsa mutlu olurum.
Her iphone konusuna yorumum klasikleştirmiş oldum galiba Hocam çevreden falan bulabilme şansınız olursa temiz 2.el çok daha iyi olabilir malum sıfırları biraz can yakar durumda
İlk çıktığı günden beri kullanıyorum iPhone 7 Plus 32gb. Sıfır sorunla kullanıyorum maşallah.
Şöyle diyim maximum 2 yıl felan kullanırsınız diye düşünüyorum. Artık bununda süresi doluyor bilginiz olsun bende 1 yıl içinde değiştirmeyi düşünüyorum.
8 Plus kullanmaktayım, eğer ki 8 Plus alabilme seçeneğiniz var ise onu tercih edin, bir tık daha yeni fakat 7 Plus çok iyi telefondur, sadece yeni teknolojiye 7 serisi ile geçtiler ve bir sonraki serisi olan 8 her zaman ilk çıkardıklarından iyi oluyor. Şükürler olsun ilk çıktığında aldım ve halen bozulmadı bir sorun çıkarmadı.