• 23-07-2020, 22:23:03
    #28
    Kuzenimde 7 vardı 1 2 gün deneme şansım oldu bataryası üzer gibi duruyor
  • 23-07-2020, 22:38:47
    #29
    Üyeliği durduruldu
    latiftr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şu anda ondan yazıyorum çoğu uygulama yüklü ve pubg dahil kasmasız oynuyordum taki son 2 aya kadardır son güncellemeden sonra sms geldiğinde anlık donuyor sonra düzeliyor tabi ama basiti var rahatsız etme modu sıkıntı olmuyor 😁 genel olarak alınabilecek bir telefon hocam ben günde 12 saat kullanıyorum verilere göre ona rağmen iyi şarjıda iyi gidiyor
    Aktif kullanan birisi için gündüz gün boyu şarjı gidiyor mu yani hocam ?
  • 23-07-2020, 23:06:25
    #30
    iPhone'un ilk serisinden itibaren düzenli olarak cihaz yükseltmiş ve 8'den sonra Samsung'un Note serisine geçerek Android'e merhaba demiştim. Şu anda Huawei P30 Pro kullanıyorum. Tabi ki kişisel tercihler bu sorunun cevabında çok önemli ama iPhone'u alırsanız pişman olmazsınız ondan eminim.
  • 24-07-2020, 00:30:26
    #31
    Granville adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aktif kullanan birisi için gündüz gün boyu şarjı gidiyor mu yani hocam ?
    Yok hocam aktif kullanan için gitmez
  • 24-07-2020, 00:36:55
    #32
    Hocam aktif kullanıyorum telefonu. 7 plus 32 gb black sahibiyim. Serum bağlanmış hasta gibi hissediyorum her gün neden dersen prizin başından ayrılmıyorum. Telefonumun pil sağlığı 79 bu arada. Özellikle ram konusunda son zamanlarda sıkıntı yaşadığımı ve sayfalarımın kapandığını söyleyebilirim. İphone dışında bir telefon kullanmamış biri olarak ve 3gs ten beri iphone kullanan biri olarak diyebileceğim şey IOS un ilacı ve hız formülü her zaman bellektir. Dikkat edin her yeni modelde bir kapasiteyi devre dışı bırakıyorlar. 7 ile 16 gb son buldu son seriler ile de 32 gb. Diyeceğim şu ki şayet buyuk kapasiteli bir telefon alırsanız androidde yüksek ramli cihaz almış gibi değil ondan kat kat daha rahat edersiniz. İphone içi boşken canavar, dolmaya başladıkça sırtınıza yük olur. Tabi şu bir gerçek ama yükü sırtlamaya razı androide geçmeye pek bir gönülsüzüz. Mi note 10 pro almak içim aradığım kaç kişi varsa iphonea geçmek için satıyorum dedi. Bu da bir mantık, karşılaştırma ölçütü bence. Minimum 64 gb aldığınız sürece sıkıntı yaşamazsınız. Zam sonrası tek önerim minimum 8 plus almanız olur. Diyeceklerim bu kadar, teşekkürler...😄
  • 24-07-2020, 00:47:21
    #33
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aktif kullanıyorum telefonu. 7 plus 32 gb black sahibiyim. Serum bağlanmış hasta gibi hissediyorum her gün neden dersen prizin başından ayrılmıyorum. Telefonumun pil sağlığı 79 bu arada. Özellikle ram konusunda son zamanlarda sıkıntı yaşadığımı ve sayfalarımın kapandığını söyleyebilirim. İphone dışında bir telefon kullanmamış biri olarak ve 3gs ten beri iphone kullanan biri olarak diyebileceğim şey IOS un ilacı ve hız formülü her zaman bellektir. Dikkat edin her yeni modelde bir kapasiteyi devre dışı bırakıyorlar. 7 ile 16 gb son buldu son seriler ile de 32 gb. Diyeceğim şu ki şayet buyuk kapasiteli bir telefon alırsanız androidde yüksek ramli cihaz almış gibi değil ondan kat kat daha rahat edersiniz. İphone içi boşken canavar, dolmaya başladıkça sırtınıza yük olur. Tabi şu bir gerçek ama yükü sırtlamaya razı androide geçmeye pek bir gönülsüzüz. Mi note 10 pro almak içim aradığım kaç kişi varsa iphonea geçmek için satıyorum dedi. Bu da bir mantık, karşılaştırma ölçütü bence. Minimum 64 gb aldığınız sürece sıkıntı yaşamazsınız. Zam sonrası tek önerim minimum 8 plus almanız olur. Diyeceklerim bu kadar, teşekkürler...😄
    128 GB'lik almayı düşünüyorum.
  • 24-07-2020, 00:48:41
    #34
    2018 Şubat ayından beri (yurt dışı 2. el) iPhone 7 PLUS 128 GB kullanıyorum. Kapasitesi yüksek bir iPhone alırsan çok kasma donma yaşamazsın. Hala daha pil değiştirme ihtiyacı duymadım. Pil sağlığı %80 üzerinde.
  • 24-07-2020, 01:20:01
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Neden ise bir anda iPhone 7 plus güncelleme almayı durdurdu sandım
  • 24-07-2020, 07:04:07
    #36
    Yaklaşık 5 seneyi buldu kullanmam bu zamana kadar en iyi telefonum tavsiye ederim kesinlikle