Hocam aktif kullanıyorum telefonu. 7 plus 32 gb black sahibiyim. Serum bağlanmış hasta gibi hissediyorum her gün neden dersen prizin başından ayrılmıyorum. Telefonumun pil sağlığı 79 bu arada. Özellikle ram konusunda son zamanlarda sıkıntı yaşadığımı ve sayfalarımın kapandığını söyleyebilirim. İphone dışında bir telefon kullanmamış biri olarak ve 3gs ten beri iphone kullanan biri olarak diyebileceğim şey IOS un ilacı ve hız formülü her zaman bellektir. Dikkat edin her yeni modelde bir kapasiteyi devre dışı bırakıyorlar. 7 ile 16 gb son buldu son seriler ile de 32 gb. Diyeceğim şu ki şayet buyuk kapasiteli bir telefon alırsanız androidde yüksek ramli cihaz almış gibi değil ondan kat kat daha rahat edersiniz. İphone içi boşken canavar, dolmaya başladıkça sırtınıza yük olur. Tabi şu bir gerçek ama yükü sırtlamaya razı androide geçmeye pek bir gönülsüzüz. Mi note 10 pro almak içim aradığım kaç kişi varsa iphonea geçmek için satıyorum dedi. Bu da bir mantık, karşılaştırma ölçütü bence. Minimum 64 gb aldığınız sürece sıkıntı yaşamazsınız. Zam sonrası tek önerim minimum 8 plus almanız olur. Diyeceklerim bu kadar, teşekkürler...😄
128 GB'lik almayı düşünüyorum.