iPhone'un ilk serisinden itibaren düzenli olarak cihaz yükseltmiş ve 8'den sonra Samsung'un Note serisine geçerek Android'e merhaba demiştim. Şu anda Huawei P30 Pro kullanıyorum. Tabi ki kişisel tercihler bu sorunun cevabında çok önemli ama iPhone'u alırsanız pişman olmazsınız ondan eminim.