• 23-07-2020, 21:20:53
    #19
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    mrduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    almak istiyorsanız alın. Memnum kalırsınız. 32gb var bende ama 128 öneririm ben. Pubg , call of duty mobile full ayarlarda kasmadan oynuyorum . Alırsanız ios 14 yapın. 13.5.1 yapmıştım, güncellemeyi zaten hiç kimse önermiyormuş. Görmemiştim . Neyseki ios 14 beta kurdum valla eski haline döndü mis gibi oldu kısaca.
    32 almam zaten, yetmez çünkü bana Değerli tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.
  • 23-07-2020, 21:21:04
    #20
    Üyeliği durduruldu
    iPhone alıp sonradan beğenmedim ya da sorun çıktı diye üzülecekseniz hiç almayın. iPhone zengin işidir. Aldığında sorun yaşarsan hiç düşünmeden gidip yenisini alma gücün yoksa 2000 TL civarında dolu bir ton akıllı telefon var. Seç birini rahat et.
  • 23-07-2020, 21:22:02
    #21
    mrduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aynı problemi yaşıyorum ios güncellemeden sonra batırdı. Geçenlerde risk alıp 14 yükledim. O kadar memnunım ki. Beta dedim hatalar var dedim ama daha rastlamadım. Tavsiyem 14 yap kaymak gibi oluyor
    Eyvallah kral deneyelim
  • 23-07-2020, 21:22:15
    #22
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    linuxfreak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone alıp sonradan beğenmedim ya da sorun çıktı diye üzülecekseniz hiç almayın. iPhone zengin işidir. Aldığında sorun yaşarsan hiç düşünmeden gidip yenisini alma gücün yoksa 2000 TL civarında dolu bir ton akıllı telefon var. Seç birini rahat et.
    iPhone kullandım daha önceden, gerizekalı değilim hocam. Teşekkür ederim yine de yorumunuz için.
  • 23-07-2020, 21:23:17
    #23
    resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    32 almam zaten, yetmez çünkü bana Değerli tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.
    ama benim tavsiyem 7 plus ederi 4400 falan. 5K olmuş. Bence mi note 10 lite alın. 2 gün gitsin batarya. Kamerada da var yok gibi. Hemde daha ucuz
  • 23-07-2020, 21:24:07
    #24
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    mrduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama benim tavsiyem 7 plus ederi 4400 falan. 5K olmuş. Bence mi note 10 lite alın. 2 gün gitsin batarya. Kamerada da var yok gibi. Hemde daha ucuz
    Yok hocam içimde nedense bi iPhone aşkı uyandı. Bir süre sonra satıp alırım Mi yeniden
  • 23-07-2020, 21:27:55
    #25
    Sıfır olarak alınacaksa 7 Plus alınmaz. İkinci elde fiyatı çok düşer. Şu anda 3200-3500 seviyelerinde 128 GB yurtiçi temiz cihaz bulunur. Hatta garantilisi bile bulunur. Sıfır alacaksanız XR alın. XsMax te olabilir.
  • 23-07-2020, 21:40:05
    #26
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    ikincieldeguven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıfır olarak alınacaksa 7 Plus alınmaz. İkinci elde fiyatı çok düşer. Şu anda 3200-3500 seviyelerinde 128 GB yurtiçi temiz cihaz bulunur. Hatta garantilisi bile bulunur. Sıfır alacaksanız XR alın. XsMax te olabilir.
    Temiz ikinci el alacağım hocam.
  • 23-07-2020, 21:44:08
    #27
    iphone se 2020 tavsiyemdir