linuxfreak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone alıp sonradan beğenmedim ya da sorun çıktı diye üzülecekseniz hiç almayın. iPhone zengin işidir. Aldığında sorun yaşarsan hiç düşünmeden gidip yenisini alma gücün yoksa 2000 TL civarında dolu bir ton akıllı telefon var. Seç birini rahat et.
iPhone kullandım daha önceden, gerizekalı değilim hocam. Teşekkür ederim yine de yorumunuz için.