• 23-07-2020, 21:03:09
    #1
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    Merhabalar. 1 yıl 1 ay 10 gündür bana eşlik eden Redmi Note 7 telefonum bu gün fişi çekti. iPhone 7 Plus almayı düşünüyorum, bütçem buna yetiyor. Acaba gerçekten alınabilecek bir telefon mu? Kullanan arkadaşlar ışıklandırırsa mutlu olurum.
  • 23-07-2020, 21:04:24
    #2
    iphone 7 32 kullanıyorum gayet memnunum plus u bilmiyorum malesef.
  • 23-07-2020, 21:05:12
    #3
    Yaklaşık 3 senedir kullanıyorum hocam, android ios polemiğine girmeyeceğim ama kesinlikle öneririm. Bende şu an kullanıyorum fakat 11 alacağım için satacağım. Birde sıfırına 5.700tl vermek doğru bulmuyorum
  • 23-07-2020, 21:05:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Aklın varsa Samsung'a geç ya da redmi serisinden bir cihaz al. Kullanabilirim diyorsan iPhone alabilirsin.
  • 23-07-2020, 21:05:27
    #5
    Ben şu anda ondan yazıyorum çoğu uygulama yüklü ve pubg dahil kasmasız oynuyordum taki son 2 aya kadardır son güncellemeden sonra sms geldiğinde anlık donuyor sonra düzeliyor tabi ama basiti var rahatsız etme modu sıkıntı olmuyor 😁 genel olarak alınabilecek bir telefon hocam ben günde 12 saat kullanıyorum verilere göre ona rağmen iyi şarjıda iyi gidiyor
  • 23-07-2020, 21:05:49
    #6
    iPhone 7 çıktığı zamandan beri kullanıyorum tertemiz hocam hiçbir sıkıntısı olmadı şuana kadar pil değişikliği yaptım sadece. Plus olup olmaması çok sorun değil ama 64 GB almanızı öneririm ben
  • 23-07-2020, 21:07:19
    #7
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    otukenwebtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklın varsa Samsung'a geç ya da redmi serisinden bir cihaz al. Kullanabilirim diyorsan iPhone alabilirsin.
    Hocam IOS kullandım daha önce, onun tadı damağımda kaldı, ki Samsung/Redmi den birisini alacak olsam Redmi alırdım.
  • 23-07-2020, 21:08:09
    #8
    iPhone se 2020 al yerine
  • 23-07-2020, 21:08:32
    #9
    2016 Yılında sanırım ekim ayında aldım ve o gün bu gündür bir defa bile sorun yaşamadığım telefondur kendisi. sadece bu yıl içinde yetkili serviste pil değişimi yaptırdım ve birçok benim diyen telefondan iyidir, hoştur. seviyoruz kendisini.