Yaklaşık 3 senedir kullanıyorum hocam, android ios polemiğine girmeyeceğim ama kesinlikle öneririm. Bende şu an kullanıyorum fakat 11 alacağım için satacağım. Birde sıfırına 5.700tl vermek doğru bulmuyorum