Bir sene önce 3600 TL'ye almıştım şimdi 5300'e satılıyor. Alacaksanız se2 alın. Azcık fiyat farkı var. Veya 11 alın. 7p güzel telefon ama pahalı
resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar. 1 yıl 1 ay 10 gündür bana eşlik eden Redmi Note 7 telefonum bu gün fişi çekti. iPhone 7 Plus almayı düşünüyorum, bütçem buna yetiyor. Acaba gerçekten alınabilecek bir telefon mu? Kullanan arkadaşlar ışıklandırırsa mutlu olurum.