İlk çıktığı günden beri kullanıyorum iPhone 7 Plus 32gb. Sıfır sorunla kullanıyorum maşallah.
Şöyle diyim maximum 2 yıl felan kullanırsınız diye düşünüyorum. Artık bununda süresi doluyor bilginiz olsun bende 1 yıl içinde değiştirmeyi düşünüyorum.