• 09-07-2020, 03:20:56
    #1
    Merhaba telefonu sert bi şekilde sinirden yere vurdum ve kapandı apple logosu kalıyordu telefonu yaptırdım açtılar ama servis yok hatası verdi ana kart alakalı bir şey 2 3 yere verdim tanıdık yapamadılar ANTALYA da bildiginiz bir yer var mı anakart tamiri servis yok hatasını
  • 09-07-2020, 03:23:21
    #2
    mertcanaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba telefonu sert bi şekilde sinirden yere vurdum ve kapandı apple logosu kalıyordu telefonu yaptırdım açtılar ama servis yok hatası verdi ana kart alakalı bir şey 2 3 yere verdim tanıdık yapamadılar ANTALYA da bildiginiz bir yer var mı anakart tamiri servis yok hatasını
    Tamamen aynı sorunu ve aynı şeyleri yaşadım. Telefonu bu şekilde çöp olarak nitelendiriyorlar hocam. İphone 7 vardı telefoncum paramı iade etti sag olsun anakartı da degismedi. Yaptırırsan komple 1300 e mal olur ama önermem abi dedi kısacası. Kimse sorduysam da yapmak istemedi. Babamın telefonuydu, kendisine yeni telefon aldık özetle. Bizim cihaz kutuda duruyor 1000 lira civarı veren bulursam vereceğim
  • 09-07-2020, 03:25:47
    #3
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamen aynı sorunu ve aynı şeyleri yaşadım. Telefonu bu şekilde çöp olarak nitelendiriyorlar hocam. İphone 7 vardı telefoncum paramı iade etti sag olsun anakartı da degismedi. Yaptırırsan komple 1300 e mal olur ama önermem abi dedi kısacası. Kimse sorduysam da yapmak istemedi. Babamın telefonuydu, kendisine yeni telefon aldık özetle. Bizim cihaz kutuda duruyor 1000 lira civarı veren bulursam vereceğim
    valla degişik bir şey 300 400 yaparım diyenler vardı verdim 3 haftadır yapamaıdlar geri isteedim bende antalya da bir yere göstericem düzgün cidden ana kart tamiri yapan bir yer arıyorum veya 6s temiz ana kartı bulup degişcekiphone çok zamlandı0 aliyim dedim 1k zam gelmiş 2. el aliyim dedim0 zamlı olunca 2. ellerde uçtu bu
  • 09-07-2020, 03:30:40
    #4
    mertcanaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba telefonu sert bi şekilde sinirden yere vurdum ve kapandı apple logosu kalıyordu telefonu yaptırdım açtılar ama servis yok hatası verdi ana kart alakalı bir şey 2 3 yere verdim tanıdık yapamadılar ANTALYA da bildiginiz bir yer var mı anakart tamiri servis yok hatasını
    malesef kaç kez para verdim hiç bir sorun alamayıp en sonunda değiştirmiştim verdiğim paralarda öylece heba oldu
  • 09-07-2020, 03:50:19
    #5
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malesef kaç kez para verdim hiç bir sorun alamayıp en sonunda değiştirmiştim verdiğim paralarda öylece heba oldu
    sanırım türkiye de ana kart tamiri yapmayı beceren 1 yer bile yok şahsen yapamadıgı bir şey için para veremem vermem
  • 09-07-2020, 04:05:35
    #6
    mertcanaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım türkiye de ana kart tamiri yapmayı beceren 1 yer bile yok şahsen yapamadıgı bir şey için para veremem vermem
    yapıyorlar sonra 1 hafta belki 1 ay dolmadan yine aynı sorun
  • 09-07-2020, 04:22:04
    #7
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapıyorlar sonra 1 hafta belki 1 ay dolmadan yine aynı sorun
    o yüzden garanti veya para iadesi veren bir yere yaptırmak lazım yada anakart bulmak lazım
  • 09-07-2020, 21:17:15
    #8
    hocam nolursa olsun çok zor ve sıkıntılı tablet gibi kulllanabilirsin bir süredir böyle bir cihaz almayı düşünüyorum şebeke hatalı işler için uygunsa satmayı düşünürsen ulaşırsın geçmiş olsun
  • 09-07-2020, 21:47:41
    #9
    mertcanaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba telefonu sert bi şekilde sinirden yere vurdum ve kapandı apple logosu kalıyordu telefonu yaptırdım açtılar ama servis yok hatası verdi ana kart alakalı bir şey 2 3 yere verdim tanıdık yapamadılar ANTALYA da bildiginiz bir yer var mı anakart tamiri servis yok hatasını
    https://www.facebook.com/omur.tamir

    Bu adamın yapamadığı iPhone yok