Tamamen aynı sorunu ve aynı şeyleri yaşadım. Telefonu bu şekilde çöp olarak nitelendiriyorlar hocam. İphone 7 vardı telefoncum paramı iade etti sag olsun anakartı da degismedi. Yaptırırsan komple 1300 e mal olur ama önermem abi dedi kısacası. Kimse sorduysam da yapmak istemedi. Babamın telefonuydu, kendisine yeni telefon aldık özetle. Bizim cihaz kutuda duruyor 1000 lira civarı veren bulursam vereceğim
valla degişik bir şey 300 400 yaparım diyenler vardı verdim 3 haftadır yapamaıdlar geri isteedim bende antalya da bir yere göstericem düzgün cidden ana kart tamiri yapan bir yer arıyorum veya 6s temiz ana kartı bulup degişcekiphone çok zamlandı0 aliyim dedim 1k zam gelmiş 2. el aliyim dedim0 zamlı olunca 2. ellerde uçtu bu