Merhaba telefonu sert bi şekilde sinirden yere vurdum ve kapandı apple logosu kalıyordu telefonu yaptırdım açtılar ama servis yok hatası verdi ana kart alakalı bir şey 2 3 yere verdim tanıdık yapamadılar ANTALYA da bildiginiz bir yer var mı anakart tamiri servis yok hatasını
https://www.facebook.com/omur.tamir
Bu adamın yapamadığı iPhone yok