mertcanaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba telefonu sert bi şekilde sinirden yere vurdum ve kapandı apple logosu kalıyordu telefonu yaptırdım açtılar ama servis yok hatası verdi ana kart alakalı bir şey 2 3 yere verdim tanıdık yapamadılar ANTALYA da bildiginiz bir yer var mı anakart tamiri servis yok hatasını
malesef kaç kez para verdim hiç bir sorun alamayıp en sonunda değiştirmiştim verdiğim paralarda öylece heba oldu