mertcanaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba telefonu sert bi şekilde sinirden yere vurdum ve kapandı apple logosu kalıyordu telefonu yaptırdım açtılar ama servis yok hatası verdi ana kart alakalı bir şey 2 3 yere verdim tanıdık yapamadılar ANTALYA da bildiginiz bir yer var mı anakart tamiri servis yok hatasını
Tamamen aynı sorunu ve aynı şeyleri yaşadım. Telefonu bu şekilde çöp olarak nitelendiriyorlar hocam. İphone 7 vardı telefoncum paramı iade etti sag olsun anakartı da degismedi. Yaptırırsan komple 1300 e mal olur ama önermem abi dedi kısacası. Kimse sorduysam da yapmak istemedi. Babamın telefonuydu, kendisine yeni telefon aldık özetle. Bizim cihaz kutuda duruyor 1000 lira civarı veren bulursam vereceğim