hocam nolursa olsun çok zor ve sıkıntılı tablet gibi kulllanabilirsin bir süredir böyle bir cihaz almayı düşünüyorum şebeke hatalı işler için uygunsa satmayı düşünürsen ulaşırsın geçmiş olsun