• 10-10-2020, 00:55:56
    #1
    Merhaba arkadaÅŸlar,
    Biliyorsunuz Google Play Console 1'inde hesap kesip 15'inde paraları yatırıyor.
    4-5 ay boyunca sorunsuz şekilde ödememi aldım. Taaki arkadaşım bir uygulama geliştirip yayınlamak istediğinde aynı ip adresinden ona yardımcı olmak isteyene kadar.
    Bugün Cuma günü saat 23:59'ta multi hesap bahanesiyle hesabımı kapattılar ama ne aynı oyunu yaptık ne benzer oyunu alakası olan tek şey benim bilgisayarımdan ve ağımdan işlem yapmamız.
    İçeride kayda değer yüksek miktar bir uygulama içi satın alma kazancı mevcuttu. Ve tahminimce 5 gün kala o parayı da vermeyecekler. İletişim kurmak olanaksız internette herkes bu durumdan şikayetçi kasti olarak bu şekilde işlem yaptıklarını hazır yanıtlar ile aylarca sonuç alamadıklarını dile getiriyorlar.

    Bu konuda ücretli şekilde destek olabilecek bir Allah'ın kulu var mıdır kahırdan öleceğim. Kapatılan hesabını geri açtırabilen bir umut belirtisi veren herkese de ömür boyu borçlu kalırım. Lütfen yardımlarınızı bekliyorum...
  • 10-10-2020, 01:00:41
    #2
    Hocam nasıl taktikleri vardır vs bilmem fakat buradaki appeal formunu denediniz mi? https://support.google.com/googlepla...accountappeals
  • 10-10-2020, 01:00:58
    #3
    Misafir
    İletişime geçip durumu anlatın. Tek umut bu.
  • 10-10-2020, 01:01:42
    #4
    MuratUlas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nasıl taktikleri vardır vs bilmem fakat buradaki appeal formunu denediniz mi? https://support.google.com/googlepla...accountappeals
    Denemedim pazartesi canlı destek var gözüküyor oraya bağlanacağım şuan erkenden itiraz etmeliyim. Veya bu itirazlardan hiç olumlu sonuç alan var mı?
  • 10-10-2020, 01:03:29
    #5
    google tekel yazarsınız 3 ay ulaşamazsınız ama 3ay da Google ı kullanmak zorunda kalırsınız protesto şansınız yok rakipsiz o yüzden de kafasına göre davranıp destek taleplerini kaale bile almıyor
    Üzüldüm sizin adınıza umarım çözebilecek birisi çıkar
    İyi forumlar
  • 10-10-2020, 01:04:38
    #6
    alaiyetasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denemedim pazartesi canlı destek var gözüküyor oraya bağlanacağım şuan erkenden itiraz etmeliyim. Veya bu itirazlardan hiç olumlu sonuç alan var mı?
    Hocam uygulamalarınız herhangi bir ihlal içermedi ise bu attığım formdan başvurduğunuz zaman inceleniyormuş..
  • 10-10-2020, 01:06:32
    #7
    PartusYusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google tekel yazarsınız 3 ay ulaşamazsınız ama 3ay da Google ı kullanmak zorunda kalırsınız protesto şansınız yok rakipsiz o yüzden de kafasına göre davranıp destek taleplerini kaale bile almıyor
    Üzüldüm sizin adınıza umarım çözebilecek birisi çıkar
    İyi forumlar
    Peta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İletişime geçip durumu anlatın. Tek umut bu.
    Evet bırakılan tek seçenek bu ama 10larca konu okudum hiçbirinde kimse paramı aldım hesabı açtırdım dememiş...

    PartusYusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google tekel yazarsınız 3 ay ulaşamazsınız ama 3ay da Google ı kullanmak zorunda kalırsınız protesto şansınız yok rakipsiz o yüzden de kafasına göre davranıp destek taleplerini kaale bile almıyor
    Üzüldüm sizin adınıza umarım çözebilecek birisi çıkar
    İyi forumlar
    Hocam hukiki olarak hak arayamaz mıyız? var mı bu konuda bir fikriniz.
  • 10-10-2020, 01:16:33
    #8
    alaiyetasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bırakılan tek seçenek bu ama 10larca konu okudum hiçbirinde kimse paramı aldım hesabı açtırdım dememiş...


    Hocam hukiki olarak hak arayamaz mıyız? var mı bu konuda bir fikriniz.
    Hocam türkiyede ofis açmak zorundaydılar açmışlarsa iletişime geçmeyi deneyin derim hukuki olarak yine Türkiyede ofis açmaları işinize gelir uluslararası olarak bir dava açmak yürütmesi çok zor olur diye düşünüyorum maddi yükümlülüğü zaten kurtarmaya çalıştığınız miktarın kaç kat fazlasını uluslararası davaya verirsiniz
    En iyi yol iletişime geçmeye çalışmak diye düşünüyorum yine
  • 10-10-2020, 01:22:20
    #9
    alaiyetasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denemedim pazartesi canlı destek var gözüküyor oraya bağlanacağım şuan erkenden itiraz etmeliyim. Veya bu itirazlardan hiç olumlu sonuç alan var mı?
    Canlı destek TR için yok. P.tesi beklemeyin hiç. İtiraz formundan yazın başka ulaşma yolu yok. Er yada geç cevap veriyorlar. İçeride kalan parayı gönderirler. Benim anlamadığım multi hesabın ban sebebi olduğunu bilmiyor muydunuz? Neden yetki alarak işlem yapmadınız?