Biliyorsunuz Google Play Console 1'inde hesap kesip 15'inde paraları yatırıyor.
4-5 ay boyunca sorunsuz şekilde ödememi aldım. Taaki arkadaşım bir uygulama geliştirip yayınlamak istediğinde aynı ip adresinden ona yardımcı olmak isteyene kadar.
Bugün Cuma günü saat 23:59'ta multi hesap bahanesiyle hesabımı kapattılar ama ne aynı oyunu yaptık ne benzer oyunu alakası olan tek şey benim bilgisayarımdan ve ağımdan işlem yapmamız.
İçeride kayda değer yüksek miktar bir uygulama içi satın alma kazancı mevcuttu. Ve tahminimce 5 gün kala o parayı da vermeyecekler. İletişim kurmak olanaksız internette herkes bu durumdan şikayetçi kasti olarak bu şekilde işlem yaptıklarını hazır yanıtlar ile aylarca sonuç alamadıklarını dile getiriyorlar.

Bu konuda ücretli şekilde destek olabilecek bir Allah'ın kulu var mıdır kahırdan öleceğim. Kapatılan hesabını geri açtırabilen bir umut belirtisi veren herkese de ömür boyu borçlu kalırım. Lütfen yardımlarınızı bekliyorum...