Denemedim pazartesi canlı destek var gözüküyor oraya bağlanacağım şuan erkenden itiraz etmeliyim. Veya bu itirazlardan hiç olumlu sonuç alan var mı?
Hocam uygulamalarınız herhangi bir ihlal içermedi ise bu attığım formdan başvurduğunuz zaman inceleniyormuş..