google tekel yazarsınız 3 ay ulaşamazsınız ama 3ay da Google ı kullanmak zorunda kalırsınız protesto şansınız yok rakipsiz o yüzden de kafasına göre davranıp destek taleplerini kaale bile almıyor
Üzüldüm sizin adınıza umarım çözebilecek birisi çıkar
İyi forumlar