alaiyetasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet bırakılan tek seçenek bu ama 10larca konu okudum hiçbirinde kimse paramı aldım hesabı açtırdım dememiş...


Hocam hukiki olarak hak arayamaz mıyız? var mı bu konuda bir fikriniz.
Hocam türkiyede ofis açmak zorundaydılar açmışlarsa iletişime geçmeyi deneyin derim hukuki olarak yine Türkiyede ofis açmaları işinize gelir uluslararası olarak bir dava açmak yürütmesi çok zor olur diye düşünüyorum maddi yükümlülüğü zaten kurtarmaya çalıştığınız miktarın kaç kat fazlasını uluslararası davaya verirsiniz
En iyi yol iletişime geçmeye çalışmak diye düşünüyorum yine