Denemedim pazartesi canlı destek var gözüküyor oraya bağlanacağım şuan erkenden itiraz etmeliyim. Veya bu itirazlardan hiç olumlu sonuç alan var mı?
Canlı destek TR için yok. P.tesi beklemeyin hiç. İtiraz formundan yazın başka ulaşma yolu yok. Er yada geç cevap veriyorlar. İçeride kalan parayı gönderirler. Benim anlamadığım multi hesabın ban sebebi olduğunu bilmiyor muydunuz? Neden yetki alarak işlem yapmadınız?