google tekel yazarsınız 3 ay ulaşamazsınız ama 3ay da Google ı kullanmak zorunda kalırsınız protesto şansınız yok rakipsiz o yüzden de kafasına göre davranıp destek taleplerini kaale bile almıyor
Üzüldüm sizin adınıza umarım çözebilecek birisi çıkar
İyi forumlar
İletişime geçip durumu anlatın. Tek umut bu.
Evet bırakılan tek seçenek bu ama 10larca konu okudum hiçbirinde kimse paramı aldım hesabı açtırdım dememiş...
google tekel yazarsınız 3 ay ulaşamazsınız ama 3ay da Google ı kullanmak zorunda kalırsınız protesto şansınız yok rakipsiz o yüzden de kafasına göre davranıp destek taleplerini kaale bile almıyor
Üzüldüm sizin adınıza umarım çözebilecek birisi çıkar
İyi forumlar
Hocam hukiki olarak hak arayamaz mıyız? var mı bu konuda bir fikriniz.