• 13-02-2013, 00:12:31
    #19
    Ofisiniz güzel görünüyor. Fiyat itibariyle eğer değecek bir konumda ise inşaallah hayırlısıyla satılır.
  • 13-02-2013, 00:18:08
    #20
    İş hanımı görevi yapan bot satışıdır diye kendimce mantık üreterek girdim konuya ))))
  • 13-02-2013, 00:22:39
    #21
    neyi ispatlamaya çalışıyorsunuz başkalarına ait işyeri ve araba ilanlarını şunu satıyorum bunu satıyorum diye burada konu açmak ile? araba dediniz sahibinden üzerinden mesaj göndercim cevap vermediniz işyeri dediniz ilan verdiniz emlak ofisi çıkıyor sizi tanımıyorlar bile.?? ya işi biraz ciddiyete alın yada lütfen bu tarz konuları gidip mizah bölümüne açın. eger ilan sahibi siz iseniz atılan ilanlara cevap overin ki ciddiyetinizi bilelim.
  • 13-02-2013, 00:24:31
    #22
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar bu gırgır şamatadan çıkalım olgun davranıp olgun yorumlar atalım
  • 13-02-2013, 00:26:04
    #23
    ben forumda gövde gösterisi yapmaya çalıştığınızı düşünüyorum.

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...rac-ucuza.html
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...k-is-hani.html

    sırada ne var villa veya yat felanmı
  • 13-02-2013, 00:30:25
    #24
    Üyeliği durduruldu
    webkarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben forumda gövde gösterisi yapmaya çalıştığınızı düşünüyorum.

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...rac-ucuza.html
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...k-is-hani.html

    sırada ne var villa veya yat felanmı
    her zamanki yorumunu atıp, her zamanki ters cevabını sana yetkili arkadaşlarda, forum üyeleride veriyor.
    fakirlik yada zenginlik gövde yada göbek gösterisi değildir.
    burası alışveriş bölümü ve ihtiyacım var satıyorum
    senin yargılı mesajların beni ırgalamaz biz bu günlere senin gibileri ezerek geldik
  • 13-02-2013, 00:34:48
    #25
    nurettin60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her zamanki yorumunu atıp, her zamanki ters cevabını sana yetkili arkadaşlarda, forum üyeleride veriyor.
    fakirlik yada zenginlik gövde yada göbek gösterisi değildir.
    burası alışveriş bölümü ve ihtiyacım var satıyorum
    senin yargılı mesajların beni ırgalamaz biz bu günlere senin gibileri ezerek geldik
    kim ne cevap vermiş bana ne biliyosunda yazıyosun. maden satıcısın yoruma açık olman gerek

    yavaş ezde mal varlığınla birlikte seni satın almayım (not:gövde gösterisi yapmadan )


    edit : ayrıca sağlık olduktan sonra para kazanılır. önemli olan insanın benliğini kaybetmeyip, ne oldum delisi olmamasıdır
  • 13-02-2013, 00:37:53
    #26
    BMW 5 serisi yasin türk 0541***7878 istanbul/pendik/yeşilbağlar
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...13012694/detay
    ES kule avm süper satılık ofis katı eysa durmuş 0543***1502 istanbul/esenyurt/cumhuriyet mahallesi
    http://www.sahibinden.com/ilan/emlak...14594565/detay
    nickiniz nurettin60 bursa/erzincan çelişki yokmu hocam ?
  • 13-02-2013, 00:40:34
    #27
    haberbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BMW 5 serisi yasin türk 0541***7878 istanbul/pendik/yeşilbağlar
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...13012694/detay
    ES kule avm süper satılık ofis katı eysa durmuş 0543***1502 istanbul/esenyurt/cumhuriyet mahallesi
    http://www.sahibinden.com/ilan/emlak...14594565/detay
    nickiniz nurettin60 bursa/erzincan çelişki yokmu hocam ?
    tipik bahane yazayım size. arabayı galeri satıyor, ofisi gayrimenkul danışmanı