neyi ispatlamaya çalışıyorsunuz başkalarına ait işyeri ve araba ilanlarını şunu satıyorum bunu satıyorum diye burada konu açmak ile? araba dediniz sahibinden üzerinden mesaj göndercim cevap vermediniz işyeri dediniz ilan verdiniz emlak ofisi çıkıyor sizi tanımıyorlar bile.?? ya işi biraz ciddiyete alın yada lütfen bu tarz konuları gidip mizah bölümüne açın. eger ilan sahibi siz iseniz atılan ilanlara cevap overin ki ciddiyetinizi bilelim.