Satılık İş Hanı - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Satış:
Satılık İş Hanı
27
●
2.243
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Satış:
Satılık İş Hanı
1
2
3
4
12-02-2013, 23:48:16
#10
ByKartal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
nurettin60 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tamam yüzüme vurmayın artık
, biz 8'e kdr okuduk cahiliz
doğuluyuz ne yapalım
Anladım hocam
Ama Bursa yazıyor
dogu ya mı kaydı Bursa
12-02-2013, 23:52:00
#11
ArunyA
Doğulu olmakla imla hatası yapmanın arasındaki bağı çözmüş değilim
Hayırlı satışlar dilerim...
12-02-2013, 23:56:16
#12
abdullahaslan
Hocam Buranın Aylık Bakım Isınma Aidat temizlik vb. vb. giderleri net olarak nedir.? Pm gönderirmisiniz?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:56:16 -->-> Daha önceki mesaj 23:55:13 --
ArunyA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Doğulu olmakla imla hatası yapmanın arasındaki bağı çözmüş değilim
Hayırlı satışlar dilerim...
çok yanlış düşünüyorsun bende
12-02-2013, 23:57:23
#13
fixrankcom
Üyeliği durduruldu
Yanı başımızdamışsınız
Bizde hanplustayız.Hayırlı satışlar
13-02-2013, 00:01:40
#14
nurettin60
Üyeliği durduruldu
ByKartal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Anladım hocam
Ama Bursa yazıyor
dogu ya mı kaydı Bursa
bursada yaşıyorum
aslen erzincanlıyız
kaymadı herşey yerinde
13-02-2013, 00:03:35
#15
benikaydet
35 üye, 129 ziyaretçi okuyor
13-02-2013, 00:04:11
#16
MaiHes
konuya nasıl daldığımı hatırlamıyorum
13-02-2013, 00:06:15
#17
ByKartal
nurettin60 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tamam yüzüme vurmayın artık
, biz 8'e kdr okuduk cahiliz
doğuluyuz ne yapalım
Alıntı
doğuluyuz
kelımesı yanlış anlaşılabilir hocam.
Bence bu konuyu sildirip yenıden bı konu açmanız gerek
13-02-2013, 00:09:55
#18
Neymaro
Yahu arkadaşlar bir şeyi abartmayı ne çok seviyorsunuz. Hocam başlığı İşhanı içerisindeki ofisimi satıyorum olarak değiştirin konu kapansın.
Corpse adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Amsterdamda hayatini yasa haci. Her gun kiz goturuyorum
Tapatalk 2 ile GT-I9100 cihazımdan gönderildi
Ciddiyetsizliğin bu kadarı. Belki evli barklı ekmeğinin peşinden gidiyor. Yaptığınız yorumları ahlaksızca buldum açıkcası.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler