• 12-02-2013, 23:48:16
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nurettin60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam yüzüme vurmayın artık , biz 8'e kdr okuduk cahiliz
    doğuluyuz ne yapalım
    Anladım hocam
    Ama Bursa yazıyor dogu ya mı kaydı Bursa
  • 12-02-2013, 23:52:00
    #11
    Doğulu olmakla imla hatası yapmanın arasındaki bağı çözmüş değilim
    Hayırlı satışlar dilerim...
  • 12-02-2013, 23:56:16
    #12
    Hocam Buranın Aylık Bakım Isınma Aidat temizlik vb. vb. giderleri net olarak nedir.? Pm gönderirmisiniz?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:56:16 -->-> Daha önceki mesaj 23:55:13 --

    ArunyA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğulu olmakla imla hatası yapmanın arasındaki bağı çözmüş değilim
    Hayırlı satışlar dilerim...

    çok yanlış düşünüyorsun bende
  • 12-02-2013, 23:57:23
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Yanı başımızdamışsınız Bizde hanplustayız.Hayırlı satışlar
  • 13-02-2013, 00:01:40
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ByKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam
    Ama Bursa yazıyor dogu ya mı kaydı Bursa
    bursada yaşıyorum
    aslen erzincanlıyız
    kaymadı herşey yerinde
  • 13-02-2013, 00:03:35
    #15
    35 üye, 129 ziyaretçi okuyor
  • 13-02-2013, 00:04:11
    #16
    konuya nasıl daldığımı hatırlamıyorum
  • 13-02-2013, 00:06:15
    #17
    nurettin60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam yüzüme vurmayın artık , biz 8'e kdr okuduk cahiliz
    doğuluyuz ne yapalım
    Alıntı
    doğuluyuz
    kelımesı yanlış anlaşılabilir hocam.
    Bence bu konuyu sildirip yenıden bı konu açmanız gerek
  • 13-02-2013, 00:09:55
    #18
    Yahu arkadaşlar bir şeyi abartmayı ne çok seviyorsunuz. Hocam başlığı İşhanı içerisindeki ofisimi satıyorum olarak değiştirin konu kapansın.

    Corpse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amsterdamda hayatini yasa haci. Her gun kiz goturuyorum

    Tapatalk 2 ile GT-I9100 cihazımdan gönderildi

    Ciddiyetsizliğin bu kadarı. Belki evli barklı ekmeğinin peşinden gidiyor. Yaptığınız yorumları ahlaksızca buldum açıkcası.