Yahu arkadaşlar bir şeyi abartmayı ne çok seviyorsunuz. Hocam başlığı İşhanı içerisindeki ofisimi satıyorum olarak değiştirin konu kapansın.
Amsterdamda hayatini yasa haci. Her gun kiz goturuyorum
Tapatalk 2 ile GT-I9100 cihazımdan gönderildi
Ciddiyetsizliğin bu kadarı. Belki evli barklı ekmeğinin peşinden gidiyor. Yaptığınız yorumları ahlaksızca buldum açıkcası.