Yahu arkadaşlar bir şeyi abartmayı ne çok seviyorsunuz. Hocam başlığı İşhanı içerisindeki ofisimi satıyorum olarak değiştirin konu kapansın.

Corpse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amsterdamda hayatini yasa haci. Her gun kiz goturuyorum

Tapatalk 2 ile GT-I9100 cihazımdan gönderildi

Ciddiyetsizliğin bu kadarı. Belki evli barklı ekmeğinin peşinden gidiyor. Yaptığınız yorumları ahlaksızca buldum açıkcası.