Satılık İş Hanı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Satış:
Satılık İş Hanı
27
●
2.243
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Satış:
Satılık İş Hanı
1
2
3
4
12-02-2013, 23:39:52
#1
nurettin60
Üyeliği durduruldu
çok fazla zengin olmanın zorluğu
konu kilitlenebilir.
arkadaşlar biraz ezik hissetti kendini.
sıkılan arayıp sövüyor.
12-02-2013, 23:41:03
#2
NetBlogi
Üyeliği durduruldu
İş hanımı diyince böyle birşey sandım
Hayırlı satışlar.
12-02-2013, 23:42:26
#3
TcL
Bende hanı komple satıyorsunuz sandım
12-02-2013, 23:42:25
#4
nurettin60
Üyeliği durduruldu
NetBlogi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İş hanımı diyince böyle birşey sandım
Hayırlı satışlar.
eywallah hocam
12-02-2013, 23:43:58
#5
AlperA.
is hanimi satiyorum deyince, koca bina satiliyor anlasiliyor, sizin sattiginiz ofis, baslik biraz yanlis olmus galiba
12-02-2013, 23:45:27
#6
nurettin60
Üyeliği durduruldu
AlperA. adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
is hanimi satiyorum deyince, koca bina satiliyor anlasiliyor, sizin sattiginiz ofis, baslik biraz yanlis olmus galiba
siz yanlış anladınız galiba, bilmiyorum yada benmi yanlış anladım yanlış yazdım.
sonuçta bakıp alınan bişi
başlığı yanlış yazmışssak affola.
12-02-2013, 23:46:12
#7
ByKartal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İşhanı bitişik yazılıyor hocam ben de yanlis anlamıştım
12-02-2013, 23:46:34
#8
nurettin60
Üyeliği durduruldu
tamam yüzüme vurmayın artık
, biz 8'e kdr okuduk cahiliz
doğuluyuz ne yapalım
12-02-2013, 23:47:11
#9
xFactoria
gece gece konu başlıklarını okuyunca yok artık buda mı oldu diyebiliyoruz
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler