• 12-02-2013, 23:39:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    çok fazla zengin olmanın zorluğu konu kilitlenebilir.
    arkadaşlar biraz ezik hissetti kendini.
    sıkılan arayıp sövüyor.
  • 12-02-2013, 23:41:03
    #2
    Üyeliği durduruldu


    İş hanımı diyince böyle birşey sandım Hayırlı satışlar.
  • 12-02-2013, 23:42:26
    #3
    Bende hanı komple satıyorsunuz sandım
  • 12-02-2013, 23:42:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    İş hanımı diyince böyle birşey sandım Hayırlı satışlar.
    eywallah hocam
  • 12-02-2013, 23:43:58
    #5
    is hanimi satiyorum deyince, koca bina satiliyor anlasiliyor, sizin sattiginiz ofis, baslik biraz yanlis olmus galiba
  • 12-02-2013, 23:45:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    is hanimi satiyorum deyince, koca bina satiliyor anlasiliyor, sizin sattiginiz ofis, baslik biraz yanlis olmus galiba
    siz yanlış anladınız galiba, bilmiyorum yada benmi yanlış anladım yanlış yazdım.
    sonuçta bakıp alınan bişi
    başlığı yanlış yazmışssak affola.
  • 12-02-2013, 23:46:12
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İşhanı bitişik yazılıyor hocam ben de yanlis anlamıştım
  • 12-02-2013, 23:46:34
    #8
    Üyeliği durduruldu
    tamam yüzüme vurmayın artık , biz 8'e kdr okuduk cahiliz
    doğuluyuz ne yapalım
  • 12-02-2013, 23:47:11
    #9
    gece gece konu başlıklarını okuyunca yok artık buda mı oldu diyebiliyoruz