webkarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben forumda gövde gösterisi yapmaya çalıştığınızı düşünüyorum.

https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...rac-ucuza.html
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...k-is-hani.html

sırada ne var villa veya yat felanmı
her zamanki yorumunu atıp, her zamanki ters cevabını sana yetkili arkadaşlarda, forum üyeleride veriyor.
fakirlik yada zenginlik gövde yada göbek gösterisi değildir.
burası alışveriş bölümü ve ihtiyacım var satıyorum
senin yargılı mesajların beni ırgalamaz biz bu günlere senin gibileri ezerek geldik