nurettin60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her zamanki yorumunu atıp, her zamanki ters cevabını sana yetkili arkadaşlarda, forum üyeleride veriyor.
fakirlik yada zenginlik gövde yada göbek gösterisi değildir.
burası alışveriş bölümü ve ihtiyacım var satıyorum
senin yargılı mesajların beni ırgalamaz biz bu günlere senin gibileri ezerek geldik
kim ne cevap vermiş bana ne biliyosunda yazıyosun. maden satıcısın yoruma açık olman gerek

yavaş ezde mal varlığınla birlikte seni satın almayım (not:gövde gösterisi yapmadan )


edit : ayrıca sağlık olduktan sonra para kazanılır. önemli olan insanın benliğini kaybetmeyip, ne oldum delisi olmamasıdır