Bu tür telefonlar artık her telefoncuda ve neredeyse her yerde mevcut. Bu kadar abartılması çok saçma. Satıcı ürünün ne olduğunu söylemişse ve hiç bir üyeye zararı yoksa bu şekilde yaklaşılması bana çok gereksiz göründü.. ..ki yorum yapanların kendileri sütten çıkma ak kaşık değillerken... Gereksiz hareketler bunlar..
Satıcıyı uzaktan yakından tanımam
Satış: Android iPhone 4s 350 TL
377
●34.399
- 05-09-2012, 04:19:55
- 05-09-2012, 07:42:45normal olsa yazmazdi zaten hocam gormemezlkten geliyorumGraphicHizmeti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 07:42:45 -->-> Daha önceki mesaj 07:37:43 --
telefon hakkinda son kez detayli aciklamada bulunacam alan alir artik. Iphonun orjinal kasasi ve dokunmatigi bile olmasi bu urunu almaniza sebep olabilir, oldu ki 350 tlye wifili hd kalitesinde katit yapan 8 gb hafizali bir tlfn 350 tl icin abartili birsey degil. birde android ve 3g li 350 tl ye bu kalitede cihaz imkansiz. bence neden bu kadar israrla alin dememi.dusunun. 05427193738 numaram. kadikoyde oturan varsa gelip deneyip yorum atsn - 05-09-2012, 08:17:18Sıkıntı olur tabi sen 3310'nun imei si atılmış bi telefon la internete gireceksin adamlar diyecek bu 3310 nasıl internete gidiyor direk kapatıyolar. Benim başıma çok geldi en sonunda 40 tl verdim bitane bozuk interneti olan bi telefonun imesi ni attırdım 1.5 senedir kapanmadı.smarty17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2012, 10:59:32Hangi günler kargoya veriyorsunuz ?
Hafızasını yüksek olanlardan göndermeniz mümkünmüdür ?
Telefonun kendini arada reset atması gibi birşey varmı ?
Youtubeden video izleyebiliyormuyuz ?
Tarayıcısı nedir hocam ?
Kaç MP kamerası vardır ?
TV izleme özelliği varmıdır.
Google marketteki tüm programları oyunları vs. sorunsuz kullanabiliyormuyuz ?
Bugün alsak yollayabilirmisiniz ?
Garanti veriyormusunuz ürüne ? - 05-09-2012, 11:07:06Üyeliği durdurulduGaliba daha önce Android kullanmamışsınız.Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2012, 11:40:35Kablosuz internetten hat takmadan ve hatlı giriş yaptığınızda imkansızdır kapanması. İnternet ayarlarını el ile yapınca gene sorun teşkil etmiyor. Ama dediğim gibi 20-30 tl ye imei attırın yada benım tanıdık yere attırayım sorun yaşamazsınız kafanız rahat olurTRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komisyon size aitse açarım isteğiniz yerdegokyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kamera dandik o yüzdendir hocam. Video sonunda dokunmatık hassasıyetını gormussunuzdur. Harflere bastığımda. Üstelik camında 2 tane kalın film olmasına rağmenSanalKarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu sorularınıza telefondan cevap verdim. Hafıza zaten 8 gb yüksektir. Bilgisayar değil sonuçta 8 GB dolduramazsınız bile. Reset atma sorunu yoktur var ise cihaz bozuktur. Youtube vs. izleyebilirsin. Tarayıcı safari yüklü Android marketten opera yada diğer tarayıcıları yukleyebilirsin. Kamerası 5 mp olması lazım ama video da da gördüğün gibi kaliteli ve hd kalitesinde çekim yapıyor. Oyunlar vs. google marketten ındırebılırsın. Bugun alırsan bugun kargoya verırım. Ürüne garanti vermiyorum çünkü teknık servisimiz yok. Ama test edip yolluyorum.Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HaklısınızC4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aldığınız taktirde daha android den vazgeçmezsiniz merak etmeyinYatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:40:35 -->-> Daha önceki mesaj 11:39:37 --
Az Önce r10'dan biri gelip elden teslim aldı. Nete girdiğinde dener ve olumlu olumsuz yorum yapar. Böylece kafanızda ki sıkıntılar gider
