smarty17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birşey daha sormak istiyorum . İmei kalitesizmiş ben sürekli internet kulanıyorum . Sıkıntı olurmu ?
Sıkıntı olur tabi sen 3310'nun imei si atılmış bi telefon la internete gireceksin adamlar diyecek bu 3310 nasıl internete gidiyor direk kapatıyolar. Benim başıma çok geldi en sonunda 40 tl verdim bitane bozuk interneti olan bi telefonun imesi ni attırdım 1.5 senedir kapanmadı.