normal olsa yazmazdi zaten hocam gormemezlkten geliyorum

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 07:42:45 -->-> Daha önceki mesaj 07:37:43 --

telefon hakkinda son kez detayli aciklamada bulunacam alan alir artik. Iphonun orjinal kasasi ve dokunmatigi bile olmasi bu urunu almaniza sebep olabilir, oldu ki 350 tlye wifili hd kalitesinde katit yapan 8 gb hafizali bir tlfn 350 tl icin abartili birsey degil. birde android ve 3g li 350 tl ye bu kalitede cihaz imkansiz. bence neden bu kadar israrla alin dememi.dusunun. 05427193738 numaram. kadikoyde oturan varsa gelip deneyip yorum atsn