• 05-09-2012, 04:19:55
    Bu tür telefonlar artık her telefoncuda ve neredeyse her yerde mevcut. Bu kadar abartılması çok saçma. Satıcı ürünün ne olduğunu söylemişse ve hiç bir üyeye zararı yoksa bu şekilde yaklaşılması bana çok gereksiz göründü.. ..ki yorum yapanların kendileri sütten çıkma ak kaşık değillerken... Gereksiz hareketler bunlar..

    Satıcıyı uzaktan yakından tanımam
  • 05-09-2012, 07:42:45
    normal olsa yazmazdi zaten hocam gormemezlkten geliyorum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 07:42:45 -->-> Daha önceki mesaj 07:37:43 --

    telefon hakkinda son kez detayli aciklamada bulunacam alan alir artik. Iphonun orjinal kasasi ve dokunmatigi bile olmasi bu urunu almaniza sebep olabilir, oldu ki 350 tlye wifili hd kalitesinde katit yapan 8 gb hafizali bir tlfn 350 tl icin abartili birsey degil. birde android ve 3g li 350 tl ye bu kalitede cihaz imkansiz. bence neden bu kadar israrla alin dememi.dusunun. 05427193738 numaram. kadikoyde oturan varsa gelip deneyip yorum atsn
  • 05-09-2012, 08:17:18
    smarty17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birşey daha sormak istiyorum . İmei kalitesizmiş ben sürekli internet kulanıyorum . Sıkıntı olurmu ?
    Sıkıntı olur tabi sen 3310'nun imei si atılmış bi telefon la internete gireceksin adamlar diyecek bu 3310 nasıl internete gidiyor direk kapatıyolar. Benim başıma çok geldi en sonunda 40 tl verdim bitane bozuk interneti olan bi telefonun imesi ni attırdım 1.5 senedir kapanmadı.
  • 05-09-2012, 09:30:42
    Hocam Sanalpazar üzerinden satışınız varmı ?
  • 05-09-2012, 10:56:05
    Telefonda kasma kitlenme falan oluyormu hocam? Sanki videoda biraz kasıyor gibi ama çektiğin kamera ile alakalıda olabilir.
  • 05-09-2012, 10:59:32
    Hangi günler kargoya veriyorsunuz ?
    Hafızasını yüksek olanlardan göndermeniz mümkünmüdür ?
    Telefonun kendini arada reset atması gibi birşey varmı ?
    Youtubeden video izleyebiliyormuyuz ?
    Tarayıcısı nedir hocam ?
    Kaç MP kamerası vardır ?
    TV izleme özelliği varmıdır.
    Google marketteki tüm programları oyunları vs. sorunsuz kullanabiliyormuyuz ?
    Bugün alsak yollayabilirmisiniz ?
    Garanti veriyormusunuz ürüne ?
  • 05-09-2012, 11:07:06
    C4N
    Üyeliği durduruldu
    Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi günler kargoya veriyorsunuz ?
    Hafızasını yüksek olanlardan göndermeniz mümkünmüdür ?
    Telefonun kendini arada reset atması gibi birşey varmı ?
    Youtubeden video izleyebiliyormuyuz ?
    Tarayıcısı nedir hocam ?
    Kaç MP kamerası vardır ?
    TV izleme özelliği varmıdır.
    Google marketteki tüm programları oyunları vs. sorunsuz kullanabiliyormuyuz ?
    Bugün alsak yollayabilirmisiniz ?
    Galiba daha önce Android kullanmamışsınız.
  • 05-09-2012, 11:09:07
    C4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galiba daha önce Android kullanmamışsınız.
    Evet hocam.
  • 05-09-2012, 11:40:35
    TRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntı olur tabi sen 3310'nun imei si atılmış bi telefon la internete gireceksin adamlar diyecek bu 3310 nasıl internete gidiyor direk kapatıyolar. Benim başıma çok geldi en sonunda 40 tl verdim bitane bozuk interneti olan bi telefonun imesi ni attırdım 1.5 senedir kapanmadı.
    Kablosuz internetten hat takmadan ve hatlı giriş yaptığınızda imkansızdır kapanması. İnternet ayarlarını el ile yapınca gene sorun teşkil etmiyor. Ama dediğim gibi 20-30 tl ye imei attırın yada benım tanıdık yere attırayım sorun yaşamazsınız kafanız rahat olur

    gokyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Sanalpazar üzerinden satışınız varmı ?
    Komisyon size aitse açarım isteğiniz yerde

    SanalKarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonda kasma kitlenme falan oluyormu hocam? Sanki videoda biraz kasıyor gibi ama çektiğin kamera ile alakalıda olabilir.
    Kamera dandik o yüzdendir hocam. Video sonunda dokunmatık hassasıyetını gormussunuzdur. Harflere bastığımda. Üstelik camında 2 tane kalın film olmasına rağmen

    Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi günler kargoya veriyorsunuz ?
    Hafızasını yüksek olanlardan göndermeniz mümkünmüdür ?
    Telefonun kendini arada reset atması gibi birşey varmı ?
    Youtubeden video izleyebiliyormuyuz ?
    Tarayıcısı nedir hocam ?
    Kaç MP kamerası vardır ?
    TV izleme özelliği varmıdır.
    Google marketteki tüm programları oyunları vs. sorunsuz kullanabiliyormuyuz ?
    Bugün alsak yollayabilirmisiniz ?
    Garanti veriyormusunuz ürüne ?
    bu sorularınıza telefondan cevap verdim. Hafıza zaten 8 gb yüksektir. Bilgisayar değil sonuçta 8 GB dolduramazsınız bile. Reset atma sorunu yoktur var ise cihaz bozuktur. Youtube vs. izleyebilirsin. Tarayıcı safari yüklü Android marketten opera yada diğer tarayıcıları yukleyebilirsin. Kamerası 5 mp olması lazım ama video da da gördüğün gibi kaliteli ve hd kalitesinde çekim yapıyor. Oyunlar vs. google marketten ındırebılırsın. Bugun alırsan bugun kargoya verırım. Ürüne garanti vermiyorum çünkü teknık servisimiz yok. Ama test edip yolluyorum.

    C4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galiba daha önce Android kullanmamışsınız.
    Haklısınız

    Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam.
    Aldığınız taktirde daha android den vazgeçmezsiniz merak etmeyin

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:40:35 -->-> Daha önceki mesaj 11:39:37 --

    Az Önce r10'dan biri gelip elden teslim aldı. Nete girdiğinde dener ve olumlu olumsuz yorum yapar. Böylece kafanızda ki sıkıntılar gider