• 05-09-2012, 01:34:40
    #91
    GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [B][CENTER][SIZE="7"]Telefonun IMEİ numaraları dandiktir. 3310 gibi cihazların İMEİ numaraları vardır. isterseniz 30 TL ek ücretle kaliteli 3G li IMEİ atarım.
    yeni yasa ile bu işlem suç sayılmakta ve yasa dışı kabul edilmekte, forumda t.c. yasalarına aykırı satış yapmak yasak.
  • 05-09-2012, 01:36:14
    #92
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AhmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni yasa ile bu işlem suç sayılmakta ve yasa dışı kabul edilmekte, forumda t.c. yasalarına aykırı satış yapmak yasak.
    peki ***** site satışı vb. tc yasalarına aykırı değilmi konu sahibini tanımam etmem fakat ezbere konuşmayalım ..
  • 05-09-2012, 01:39:36
    #93
    Üyeliği durduruldu
    AhmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni yasa ile bu işlem suç sayılmakta ve yasa dışı kabul edilmekte, forumda t.c. yasalarına aykırı satış yapmak yasak.
    Forum üzerinde yapılan satışların kaç tanesi T.C yasalarına göre yasak değil bana söylermisiniz ?
  • 05-09-2012, 02:09:47
    #94
    Bana kalırsa bir ürün orijinal olmadıktan sonra, orijinal fiyatının %10'una dahi satılsa ve bu %10 fiyata satılan ürün orijinaline bire bir benzese de bir kaide vardır ki, '' o ürün orijinal değil ''.

    Ne kullanırken o duyguyu hissedebilirsiniz ne de bir başkasına hava atabilirsiniz. Yani 2 bin liralık bir telefonun orijinal olmayanını 500 liraya alıp kullanmaktansa, 400 liralık bir orijinal telefonu kullanmak her zaman için daha prestijli olmaya sebebiyet vermektedir.

    Bu yorumu yapmamın sebebi kesinlikle ne baltalamak ne de ürün satışını engellemek. Sadece görüşümü belirtmek istedim.
  • 05-09-2012, 02:38:34
    #95
    PM gönderdim, dönüş beklemekteyim.
  • 05-09-2012, 03:48:41
    #96
    herkes fikirlerini iletmekte ozgurdur. ben bu kaliteyi sizinde yakalamaniz icin.satis konusu.actim. sizler birer webmaster ve.teknolojiden az cok anlayan kisilersiniz. ben size tutupda dandik birseyi bu kadar ovmem. dandik olsa kullanmazsiniz herseyi acik acik yazdim ve belirttim. satilmasa sotun degil ben haftada 40-50 tane 700 tlden satiyorum amac kendim kullaniyorum sizde kullanin.

    yasalara aykiri fln demis arkadas anlamadim gitti bu kadarmi dar dusunebiliyosun. ben burada imei kayit satisi mi yapiyorum
  • 05-09-2012, 03:56:46
    #97
    Lyublu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum üzerinde yapılan satışların kaç tanesi T.C yasalarına göre yasak değil bana söylermisiniz ?
    Hünkar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki ***** site satışı vb. tc yasalarına aykırı değilmi konu sahibini tanımam etmem fakat ezbere konuşmayalım ..
    Birilerinin yanlış bir şey yapması size de yanlış yapma hakkı tanımaz.

    GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yasalara aykiri fln demis arkadas anlamadim gitti bu kadarmi dar dusunebiliyosun. ben burada imei kayit satisi mi yapiyorum

    GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonun internet ayarlarını elle yaptırmanız gerekiyor. Telefonun IMEİ numaraları dandiktir. 3310 gibi cihazların İMEİ numaraları vardır. isterseniz 30 TL ek ücretle kaliteli 3G li IMEİ atarım.

    Ayrıca bunun arabanın şasi numarası değiştirip satmaktan teknik açıdan farkı yok.
  • 05-09-2012, 04:03:53
    #98
    AhmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni yasa ile bu işlem suç sayılmakta ve yasa dışı kabul edilmekte, forumda t.c. yasalarına aykırı satış yapmak yasak.
    https://www.r10.net/hosting-ariyorum/...el-acil-2.html
    https://www.r10.net/hosting-ariyorum/...aktadir-2.html
    https://www.r10.net/domain-genel/2732...-iliskisi.html

    Sen de çok normal değilsin..
  • 05-09-2012, 04:16:21
    #99
    Yok o değilde konuda baya bi yasak mesajları gördüm
    Çok sıkıntı varsa report var değerlendirebilirsiniz.
    Ve bu vatanseverliliğinizi diğer konularda da görmek isterim ki samimiyetinize inanayım.
    Unutmayın ki yasal olan bir ürün bile satmış olsanız devlete vergisini vermemeniz yasaktır...

    Not:Ne konu sahibini nede mesaj atanları tanırım.Sadece @GodofWar 'ın üzerine çok gidilmiş gibi gördüm ve mesaj yazma gereği duydum...

    Selametle.