Lyublu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum üzerinde yapılan satışların kaç tanesi T.C yasalarına göre yasak değil bana söylermisiniz ?
Hünkar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki ***** site satışı vb. tc yasalarına aykırı değilmi konu sahibini tanımam etmem fakat ezbere konuşmayalım ..
Birilerinin yanlış bir şey yapması size de yanlış yapma hakkı tanımaz.

GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yasalara aykiri fln demis arkadas anlamadim gitti bu kadarmi dar dusunebiliyosun. ben burada imei kayit satisi mi yapiyorum

GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefonun internet ayarlarını elle yaptırmanız gerekiyor. Telefonun IMEİ numaraları dandiktir. 3310 gibi cihazların İMEİ numaraları vardır. isterseniz 30 TL ek ücretle kaliteli 3G li IMEİ atarım.

Ayrıca bunun arabanın şasi numarası değiştirip satmaktan teknik açıdan farkı yok.