GodofWar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Satış: Android iPhone 4s 350 TL
377
●34.399
- 05-09-2012, 01:34:40yeni yasa ile bu işlem suç sayılmakta ve yasa dışı kabul edilmekte, forumda t.c. yasalarına aykırı satış yapmak yasak.
- 05-09-2012, 01:36:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.peki ***** site satışı vb. tc yasalarına aykırı değilmi konu sahibini tanımam etmem fakat ezbere konuşmayalım ..AhmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2012, 01:39:36Üyeliği durdurulduForum üzerinde yapılan satışların kaç tanesi T.C yasalarına göre yasak değil bana söylermisiniz ?AhmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-09-2012, 02:09:47Bana kalırsa bir ürün orijinal olmadıktan sonra, orijinal fiyatının %10'una dahi satılsa ve bu %10 fiyata satılan ürün orijinaline bire bir benzese de bir kaide vardır ki, '' o ürün orijinal değil ''.
Ne kullanırken o duyguyu hissedebilirsiniz ne de bir başkasına hava atabilirsiniz. Yani 2 bin liralık bir telefonun orijinal olmayanını 500 liraya alıp kullanmaktansa, 400 liralık bir orijinal telefonu kullanmak her zaman için daha prestijli olmaya sebebiyet vermektedir.
Bu yorumu yapmamın sebebi kesinlikle ne baltalamak ne de ürün satışını engellemek. Sadece görüşümü belirtmek istedim. - 05-09-2012, 03:48:41herkes fikirlerini iletmekte ozgurdur. ben bu kaliteyi sizinde yakalamaniz icin.satis konusu.actim. sizler birer webmaster ve.teknolojiden az cok anlayan kisilersiniz. ben size tutupda dandik birseyi bu kadar ovmem. dandik olsa kullanmazsiniz herseyi acik acik yazdim ve belirttim. satilmasa sotun degil ben haftada 40-50 tane 700 tlden satiyorum amac kendim kullaniyorum sizde kullanin.
yasalara aykiri fln demis arkadas anlamadim gitti bu kadarmi dar dusunebiliyosun. ben burada imei kayit satisi mi yapiyorum - 05-09-2012, 03:56:46Lyublu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBirilerinin yanlış bir şey yapması size de yanlış yapma hakkı tanımaz.Hünkar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca bunun arabanın şasi numarası değiştirip satmaktan teknik açıdan farkı yok. - 05-09-2012, 04:03:53https://www.r10.net/hosting-ariyorum/...el-acil-2.htmlAhmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/hosting-ariyorum/...aktadir-2.html
https://www.r10.net/domain-genel/2732...-iliskisi.html
Sen de çok normal değilsin.. - 05-09-2012, 04:16:21Yok o değilde konuda baya bi yasak mesajları gördüm

Çok sıkıntı varsa report var değerlendirebilirsiniz.
Ve bu vatanseverliliğinizi diğer konularda da görmek isterim ki samimiyetinize inanayım.
Unutmayın ki yasal olan bir ürün bile satmış olsanız devlete vergisini vermemeniz yasaktır...
Not:Ne konu sahibini nede mesaj atanları tanırım.Sadece @GodofWar 'ın üzerine çok gidilmiş gibi gördüm ve mesaj yazma gereği duydum...
Selametle.
