herkes fikirlerini iletmekte ozgurdur. ben bu kaliteyi sizinde yakalamaniz icin.satis konusu.actim. sizler birer webmaster ve.teknolojiden az cok anlayan kisilersiniz. ben size tutupda dandik birseyi bu kadar ovmem. dandik olsa kullanmazsiniz herseyi acik acik yazdim ve belirttim. satilmasa sotun degil ben haftada 40-50 tane 700 tlden satiyorum amac kendim kullaniyorum sizde kullanin.
yasalara aykiri fln demis arkadas anlamadim gitti bu kadarmi dar dusunebiliyosun. ben burada imei kayit satisi mi yapiyorum