Bana kalırsa bir ürün orijinal olmadıktan sonra, orijinal fiyatının %10'una dahi satılsa ve bu %10 fiyata satılan ürün orijinaline bire bir benzese de bir kaide vardır ki, '' o ürün orijinal değil ''.

Ne kullanırken o duyguyu hissedebilirsiniz ne de bir başkasına hava atabilirsiniz. Yani 2 bin liralık bir telefonun orijinal olmayanını 500 liraya alıp kullanmaktansa, 400 liralık bir orijinal telefonu kullanmak her zaman için daha prestijli olmaya sebebiyet vermektedir.

Bu yorumu yapmamın sebebi kesinlikle ne baltalamak ne de ürün satışını engellemek. Sadece görüşümü belirtmek istedim.