• 06-10-2009, 18:42:19
    #64
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone 3GS with 8GB Memory - Black 79 $, herşey dahil fiyatını öğrenmek istiyorum. Pm alabilirmiyim ?
    180 Tl Kayıt size ait
    skipful adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki ürün fiyatını pm alayım
    32 Gb 450 Tl 8 Gb 180 Tl
    CoNDiTioNaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone 3GS with 8GB Memory - Black 79 $ pm alabilir miyim masrafları ile.
    Kayıt haric 180 Tl
  • 06-10-2009, 18:43:16
    #65
    death_angel35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi biz pasaport vercez demi
    gümrükte?
    Hayır gümrük meselesini düşünmeyin o bana ait..
  • 06-10-2009, 18:48:12
    #66
    Bu fiyatlar kontratlı, 180den getir sen ben ne kadar varsa alıcam ((:

    Bu şekilde düşünenler artık vazgeçin. 99$ ve 199$ rakamları sözleşmeli fiyatlar için. O fiyatlardan alabilmeniz için Amerikan vatandaşı veya çalışma izniniz olması ve aynı zamanda belli süreler için kontrat yapmanız gerekiyor.



    http://forum.donanimhaber.com/m_32418369/tm.htm

  • 06-10-2009, 18:54:24
    #67
    husay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu fiyatlar kontratlı, 180den getir sen ben ne kadar varsa alıcam ((:
    Bu şekilde düşünenler artık vazgeçin. 99$ ve 199$ rakamları sözleşmeli fiyatlar için. O fiyatlardan alabilmeniz için Amerikan vatandaşı veya çalışma izniniz olması ve aynı zamanda belli süreler için kontrat yapmanız gerekiyor.

    http://forum.donanimhaber.com/m_32418369/tm.htm

    Doğru o kontrat meselesini gece amcama arıyıp sorucam ona göre satış iptal olabilir olmazsa amcamın sirketinde çalışanlara imzalatıp getittiririm
  • 06-10-2009, 19:02:30
    #68
    iPhone 3GS with 8GB Memory - Black 79 $ Pm
    Tabi Konrat Yoksa
  • 06-10-2009, 19:04:59
    #69
    y4sin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru o kontrat meselesini gece amcama arıyıp sorucam ona göre satış iptal olabilir olmazsa amcamın sirketinde çalışanlara imzalatıp getittiririm
    Sadece sözleşme imzalamakla bitmiyor aylık ödeme miktarı var 99a alıyorsun ama 1-2 yıl içinde 1k$dan fazla ödeme yapıyorsun AT&T'a
  • 06-10-2009, 19:19:02
    #70
    Üyeliği durduruldu
    husay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece sözleşme imzalamakla bitmiyor aylık ödeme miktarı var 99a alıyorsun ama 1-2 yıl içinde 1k$dan fazla ödeme yapıyorsun AT&T'a
    Aynı Türkiye'de olduğu gibi diyorsun yani (;
  • 06-10-2009, 19:21:30
    #71
    Üyeliği durduruldu
    iPhone 3GS with 32GB Memory - Black 239 $ bunun bize şatış fiyatı ne kadar olur.Bide imei numarası felan kayıtlı olucak mı türkiyeye
  • 06-10-2009, 20:04:56
    #72
    AyberkD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone 3GS with 8GB Memory - Black 79 $ Pm
    Tabi Konrat Yoksa
    Kontrat işi belli değil, gece sorucam..
    husay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece sözleşme imzalamakla bitmiyor aylık ödeme miktarı var 99a alıyorsun ama 1-2 yıl içinde 1k$dan fazla ödeme yapıyorsun AT&T'a
    Teşekürler bilgi için gece arayıp soracağım..
    Pit1O adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone 3GS with 32GB Memory - Black 239 $ bunun bize şatış fiyatı ne kadar olur.Bide imei numarası felan kayıtlı olucak mı türkiyeye
    evet kayıt işlemi size ait olucak