• 28-08-2014, 10:27:05
    #10
    öğrencisen bence alma. ilerde daha iyisini alabilirsin. yada motorsiklet al.
  • 28-08-2014, 11:01:59
    #11
    kuş serisi alma da ne alırsan al hocam
  • 28-08-2014, 11:46:27
    #12
    5 bine araba alacagına hiç alma daha iyi.
  • 28-08-2014, 12:08:40
    #13
    ByBossX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 bine araba alacagına hiç alma daha iyi.
    Neden öyle diyorsunuz ki? Biz Alah'a şükür bütçe olmadığından ucuza almıştık, tamam arada masraf yaptık ama şimdilik hiç bir şeyi kalmadı. Sıkıntısız her yere gidip geliyoruz, ayağımızı yerden kesiyor.
  • 28-08-2014, 12:54:27
    #14
    Jeep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden öyle diyorsunuz ki? Biz Alah'a şükür bütçe olmadığından ucuza almıştık, tamam arada masraf yaptık ama şimdilik hiç bir şeyi kalmadı. Sıkıntısız her yere gidip geliyoruz, ayağımızı yerden kesiyor.
    öğrenci adama gereksiz bence. metrobüs otubüsler varken .


    Ayrıca arkadaşın nasıl bir ihtiyaci olabilirki ? ögrenci okuyor . evli degil tahnimce ihtiyaci yok bana göre yinede 5 bin tlye alsın
  • 28-08-2014, 13:00:02
    #15
    5.000 TL ye çok çok güzel bir motor alabilirsiniz araba da yapabileceğiniz herşeyi hatta 5.000 TL ye alınacak bir araba da yapabileceklerinizin daha fazlasını yapabilirsiniz
  • 28-08-2014, 13:14:46
    #16
    ChuckBartowsKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5.000 TL ye çok çok güzel bir motor alabilirsiniz araba da yapabileceğiniz herşeyi hatta 5.000 TL ye alınacak bir araba da yapabileceklerinizin daha fazlasını yapabilirsiniz
    motora 2 kız öğrenci 1 de yancı erkek sığmaz, ayrıca arkadaş sanırım kocaelide okuyor orada araba şart
  • 28-08-2014, 13:16:04
    #17
    Reno ve Samara o fiyatlarda olmalı.
  • 28-08-2014, 13:36:06
    #18
    Üyeliği durduruldu
    mujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gel şu benim hurdayı verelim sana

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6912831/detay/
    hocam torsiyon problemi nedir, detaylı bilgi verirmisiniz özelden.

    FoRgEd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cep telini gönder akşam 1/2 araç vardı arayıp bilgi vereyim..
    gönderiyorum hocam.

    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öğrenci adama gereksiz bence. metrobüs otubüsler varken .


    Ayrıca arkadaşın nasıl bir ihtiyaci olabilirki ? ögrenci okuyor . evli degil tahnimce ihtiyaci yok bana göre yinede 5 bin tlye alsın
    hocam bartında okuyorum, metrobüs falan yok
    okula git gel 3 lira alıyorlar. ortalama 30 kuruş yakan bir araç alsam zaten aynı paraya gelcek.Aynı paraya arkadaşımı yanıma alıp rahat rahat gitmek varken otobüs saçma geliyor

    mujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    motora 2 kız öğrenci 1 de yancı erkek sığmaz, ayrıca arkadaş sanırım kocaelide okuyor orada araba şart
    dediğiniz tamamen doğru hocam, birde motor hiç kullanmadım riske atmak istemiyorum