Jeep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden öyle diyorsunuz ki? Biz Alah'a şükür bütçe olmadığından ucuza almıştık, tamam arada masraf yaptık ama şimdilik hiç bir şeyi kalmadı. Sıkıntısız her yere gidip geliyoruz, ayağımızı yerden kesiyor.
öğrenci adama gereksiz bence. metrobüs otubüsler varken .


Ayrıca arkadaşın nasıl bir ihtiyaci olabilirki ? ögrenci okuyor . evli degil tahnimce ihtiyaci yok bana göre yinede 5 bin tlye alsın