• 28-08-2014, 02:17:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    5.000 liraya şahin, doğan, lada tarzı bir araç arıyorum.

    kendinizin veya tanıdığınızın veya aklınızda kalan bir araç varsa yardımlarınızı bekliyorum.
  • 28-08-2014, 02:19:44
    #2
    Uno bak hocam temizinden bulabilirsen. O fiyata alternatif kısıtlı.
  • 28-08-2014, 02:21:35
    #3
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uno bak hocam temizinden bulabilirsen. O fiyata alternatif kısıtlı.

    Hocam unoların fiyatı almış yürümüş o fiyata taklalısı bile zor kışın biradere bakmıştık


    Düdüklü tencereden yazdım idare ediverin...
  • 28-08-2014, 02:28:12
    #4
    7 bine temiz 1992 kartal verebilirim. Arabanın durumu iyi, arıza pek yapmaz. 3 ay önce sıfır motor yaptırdık. 1500 km. yol gittik geldik arabanın maşallah sesi çıkmadı.

    Şu an da araba 3000 km. 'de falan. Motoru yaptırırken bütün parçaları sıfır aldık, istediğin ustaya gösterebilirsin. Geçen gün başka bir tamirciye ufak bir rotuş için götürmüştük adam biner binmez dükkana sokana kadar sıfır motor olduğunu anladı. Yalnızca motor sadece 1800 TL tuttu, kredi kartı çekmiştim ekstre duruyor gösterebilirim

    1800 harcadın neden satıyorsun dersen de, eğer satılırsa cebimde ki 3 5 bini koyar farklılık yaparım, model değiştiririm. Satılmazsa da sıkıntısı yok biniyoruz.

    Not: Sıfır motor açılsın diye geçen gün otobanda 150 bastık, sıkıntı yaşatmadı Allaha şükür.
  • 28-08-2014, 03:33:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Jeep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 bine temiz 1992 kartal verebilirim. Arabanın durumu iyi, arıza pek yapmaz. 3 ay önce sıfır motor yaptırdık. 1500 km. yol gittik geldik arabanın maşallah sesi çıkmadı.

    Şu an da araba 3000 km. 'de falan. Motoru yaptırırken bütün parçaları sıfır aldık, istediğin ustaya gösterebilirsin. Geçen gün başka bir tamirciye ufak bir rotuş için götürmüştük adam biner binmez dükkana sokana kadar sıfır motor olduğunu anladı. Yalnızca motor sadece 1800 TL tuttu, kredi kartı çekmiştim ekstre duruyor gösterebilirim

    1800 harcadın neden satıyorsun dersen de, eğer satılırsa cebimde ki 3 5 bini koyar farklılık yaparım, model değiştiririm. Satılmazsa da sıkıntısı yok biniyoruz.

    Not: Sıfır motor açılsın diye geçen gün otobanda 150 bastık, sıkıntı yaşatmadı Allaha şükür.
    hocam 5 bine veriyorsan alayım öğrenci olduğum için kalanı borç say falan diyemiyorum
  • 28-08-2014, 03:37:02
    #6
    KUMANLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 5 bine veriyorsan alayım öğrenci olduğum için kalanı borç say falan diyemiyorum
    Motor yaptırmadan önce olsaydı olurdu da, motordan sonra malesef hocam Daha motorun borcu bitmedi valla
  • 28-08-2014, 08:40:30
    #7
    hacım sakaryada bir petrolcüde çalışan birinin ladası var satılıktı.
    6 lira istiyordu ayrıntılarını öğrenir sana telefonu ile iletirim
  • 28-08-2014, 08:41:54
    #8
    cep telini gönder akşam 1/2 araç vardı arayıp bilgi vereyim..
  • 28-08-2014, 09:28:45
    #9
    Gel şu benim hurdayı verelim sana

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6912831/detay/