• 30-08-2014, 22:18:06
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MertOzgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.sahibinden.com/otomobil/k...price_max=6000
    burda palio var 5750 liraya ne sorunu var arabanın yada amaç ne merak ettim
    devrini veremiyor bankaya borcu olduğu için
  • 08-09-2014, 01:41:17
    #29
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar arayış halen daha sürüyor. Bir tane renault flash buldum ama bu araç hakkında herhangi bir bilgim yok sizce nasıldır?
  • 08-09-2014, 01:48:56
    #30
    KUMANLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar arayış halen daha sürüyor. Bir tane renault flash buldum ama bu araç hakkında herhangi bir bilgim yok sizce nasıldır?
    Flash iyidir, al sat yapmıştım. Ama o arabanın iyisini istanbulda bulmak çok zor anadoludan gelmişti bize 6 bin'e satmıştım arabanın boyası bile orjinaldi.
  • 08-09-2014, 01:49:37
    #31
    KUMANLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar arayış halen daha sürüyor. Bir tane renault flash buldum ama bu araç hakkında herhangi bir bilgim yok sizce nasıldır?
    2 sene önce vardı bizde ufak bir kaç arızası var diye sattık ama sonra pişman olduk...

    Bagajı geniş oluyor rahat ediyorsunuz, arabanın içide havadar...Ayrıca parçasıda ucuz...

    Lpg vardı bizde bayada az yakıyordu hala keşke satmasaydık diyordum tamir ettirsek köşede dursa sağa sola on numara idare ederdi

    Tavsiyem flash almak istiyorsanız eğer temizse alın...Şahin ve Doğan uzak durun apaçi arabası artık onlar en azından bir farkınız olsun