MertOzgur adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
5.000'e araç arıyorum.
30
●2.120
- 08-09-2014, 01:48:56Flash iyidir, al sat yapmıştım. Ama o arabanın iyisini istanbulda bulmak çok zor anadoludan gelmişti bize 6 bin'e satmıştım arabanın boyası bile orjinaldi.KUMANLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2014, 01:49:372 sene önce vardı bizde ufak bir kaç arızası var diye sattık ama sonra pişman olduk...KUMANLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bagajı geniş oluyor rahat ediyorsunuz, arabanın içide havadar...Ayrıca parçasıda ucuz...
Lpg vardı bizde bayada az yakıyordu hala keşke satmasaydık diyordum tamir ettirsek köşede dursa sağa sola on numara idare ederdi
Tavsiyem flash almak istiyorsanız eğer temizse alın...Şahin ve Doğan uzak durun apaçi arabası artık onlar en azından bir farkınız olsun