KUMANLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar arayış halen daha sürüyor. Bir tane renault flash buldum ama bu araç hakkında herhangi bir bilgim yok sizce nasıldır?
Flash iyidir, al sat yapmıştım. Ama o arabanın iyisini istanbulda bulmak çok zor anadoludan gelmişti bize 6 bin'e satmıştım arabanın boyası bile orjinaldi.