KUMANLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar arayış halen daha sürüyor. Bir tane renault flash buldum ama bu araç hakkında herhangi bir bilgim yok sizce nasıldır?
2 sene önce vardı bizde ufak bir kaç arızası var diye sattık ama sonra pişman olduk...

Bagajı geniş oluyor rahat ediyorsunuz, arabanın içide havadar...Ayrıca parçasıda ucuz...

Lpg vardı bizde bayada az yakıyordu hala keşke satmasaydık diyordum tamir ettirsek köşede dursa sağa sola on numara idare ederdi

Tavsiyem flash almak istiyorsanız eğer temizse alın...Şahin ve Doğan uzak durun apaçi arabası artık onlar en azından bir farkınız olsun