hocam torsiyon problemi nedir, detaylı bilgi verirmisiniz özelden.
cep telini gönder akşam 1/2 araç vardı arayıp bilgi vereyim..
gönderiyorum hocam.
öğrenci adama gereksiz bence. metrobüs otubüsler varken

.
Ayrıca arkadaşın nasıl bir ihtiyaci olabilirki ? ögrenci okuyor . evli degil tahnimce ihtiyaci yok bana göre yinede 5 bin tlye alsın
hocam bartında okuyorum, metrobüs falan yok
okula git gel 3 lira alıyorlar. ortalama 30 kuruş yakan bir araç alsam zaten aynı paraya gelcek.Aynı paraya arkadaşımı yanıma alıp rahat rahat gitmek varken otobüs saçma geliyor
motora 2 kız öğrenci 1 de yancı erkek sığmaz, ayrıca arkadaş sanırım kocaelide okuyor orada araba şart
dediğiniz tamamen doğru hocam, birde motor hiç kullanmadım riske atmak istemiyorum